درباره

سلام تهمینه جعفری وکیل پایه یک مرکز وکلای قوه قضاییه ورودی سال ۸۷ با ۱۶ سال سابقه مشاوره حقوقی و وکالت درکلیه پرونده های حقوقی وکیفری "سوابق" ✅وکیل شرکت گره گشایان بصیر. ✅وکیل شرکت رضوان گستر شرق. ✅وکیل شرکت مهر آرتا نوین. ✅وکیل بنیاد وکلا. ✅وکیل کارگروه وکلا ترمیمی. ✅دفتریار اسنادرسمی سال۸۸. ✅عضو وکلا ترمیمی زندان ترمیمی مشهد. ✅عضو وکلا ترمیمی ستاد دیه مشهد.

پروانه وکالت
وضعیت
فعال
کانون
خراسان رضوی
سال اخذ
۱۳۹۱
شماره پروانه
۳۵۲۰۵
اداری و استخدامیارث و سرپرستیازدواج و طلاقاطفال و نوجوانانبانکیتجار و ورشکستگیپزشکیبیمهبورس و بازار سرمایهتعزیراتتنظیم قراردادثبت احوال، تابعیت و گذرنامهثبتی و ملکیجرایم کارکنان دولتجناییچک و سفته و اسناد لازم الاجراداوریدعاوی موضوع اصل ۴۹ قانون اساسیسایبری و رایانه ایسیاسی و امنیتیشرکت ها و موسساتشهرداریفرهنگ و رسانهقاچاق کالا، ارز، اسلحه و مهمات قانون کارکارگری و کارفرماییگمرکمالکیت فکریمالیاتیمواد مخدرموجر و مستاجر، سرقفلیمهاجرت، تابعیت و بین المللنظامی و انتظامیورزشی
مشاوره

خراسان رضوی - مشهد

مشهد- مدرس ۸ ساختمان ۱۲۱ طبقه ۲

۰۹۱۵۸۰۸۰۹۹۸

نظرات

۴.۲

۱۱ رای
۵
۴
۳
۲
۱
ثبت نظر
پاسخ به سوال
۰:۵۳ ۱۴۰۴/۱/۶
ممنون که زود تماس بگیری
سلام لطفا درپیامرسان سایت پیام خودرا بگذارید

در برابر نظرات منفی چه کاری می توان کرد؟

صرفا کاربرانی امکان ارسال نظر در مورد وکیل دارند که در سامانه وکیلجو ثبت نام کرده و پاسخ یا خدمت حقوقی از وکیل خرید کرده باشند.

پس از ارسال نظر توسط کاربران محتوای نظر توسط بازبین وکیلجو بررسی شده و از انتشار هرزنامه ها جلوگیری می شود.

به ازای هر نظر دریافتی از سوی کاربران امکان پاسخ وکیل به کاربر در زیر همان نظر وجود دارد.

موثرترین پاسخ به نظرات منفی می تواند یک پاسخ ساده باشد. که حکایت از حرفه ای بودن شما، علاقه مندی شما به دریافت نظرات کاربران و ظرفیت بالای نقدپذیری در شما دارد و نشانه حسن خلق و پیامی مثبت به مشتریان بالقوه خواهد بود.

ه جای بحث در مورد محتوای چیزی که نظردهنده نوشته است، چیزی شبیه این پاسخ را امتحان کنید: "متأسفم که به اندازه کافی کمک کننده نبود. لطفا به من پیام بدید یا با من تماس بگیرید تا بیشتر گفتگو کنیم.

می توانید از نظردهندگان درخواست کنید مجدد ثبت نظر کنند تا جایگزین نظر قبلی شود (به خاطر داشته باشید که جدیدترین نظرها در بالای پروفایل شما ظاهر می شوند).

پاسخ به سوال
۱۳:۱۱ ۱۴۰۴/۱/۱
من تحویل گیرنده بار بوده ام تمام تسویه ها و چک‌ها چک‌ها صاحب مغازه می‌داده الان فروشنده اومده چون مغازه دست من بوده و حتی با دعوا و کلی بد و بیراه و فحش که من کارتخوان بزارم بدهیم و بگیرم ولی چون من نزاشتم از من شاکی هست میگه پس شما هم مقصر هستی
سلام در قسمت پیامرسان پیامک دهید

در برابر نظرات منفی چه کاری می توان کرد؟

صرفا کاربرانی امکان ارسال نظر در مورد وکیل دارند که در سامانه وکیلجو ثبت نام کرده و پاسخ یا خدمت حقوقی از وکیل خرید کرده باشند.

پس از ارسال نظر توسط کاربران محتوای نظر توسط بازبین وکیلجو بررسی شده و از انتشار هرزنامه ها جلوگیری می شود.

به ازای هر نظر دریافتی از سوی کاربران امکان پاسخ وکیل به کاربر در زیر همان نظر وجود دارد.

موثرترین پاسخ به نظرات منفی می تواند یک پاسخ ساده باشد. که حکایت از حرفه ای بودن شما، علاقه مندی شما به دریافت نظرات کاربران و ظرفیت بالای نقدپذیری در شما دارد و نشانه حسن خلق و پیامی مثبت به مشتریان بالقوه خواهد بود.

ه جای بحث در مورد محتوای چیزی که نظردهنده نوشته است، چیزی شبیه این پاسخ را امتحان کنید: "متأسفم که به اندازه کافی کمک کننده نبود. لطفا به من پیام بدید یا با من تماس بگیرید تا بیشتر گفتگو کنیم.

می توانید از نظردهندگان درخواست کنید مجدد ثبت نظر کنند تا جایگزین نظر قبلی شود (به خاطر داشته باشید که جدیدترین نظرها در بالای پروفایل شما ظاهر می شوند).

پاسخ به سوال
۱۳:۳۰ ۱۴۰۳/۱۲/۳۰
Xmsmzm

در برابر نظرات منفی چه کاری می توان کرد؟

صرفا کاربرانی امکان ارسال نظر در مورد وکیل دارند که در سامانه وکیلجو ثبت نام کرده و پاسخ یا خدمت حقوقی از وکیل خرید کرده باشند.

پس از ارسال نظر توسط کاربران محتوای نظر توسط بازبین وکیلجو بررسی شده و از انتشار هرزنامه ها جلوگیری می شود.

به ازای هر نظر دریافتی از سوی کاربران امکان پاسخ وکیل به کاربر در زیر همان نظر وجود دارد.

موثرترین پاسخ به نظرات منفی می تواند یک پاسخ ساده باشد. که حکایت از حرفه ای بودن شما، علاقه مندی شما به دریافت نظرات کاربران و ظرفیت بالای نقدپذیری در شما دارد و نشانه حسن خلق و پیامی مثبت به مشتریان بالقوه خواهد بود.

ه جای بحث در مورد محتوای چیزی که نظردهنده نوشته است، چیزی شبیه این پاسخ را امتحان کنید: "متأسفم که به اندازه کافی کمک کننده نبود. لطفا به من پیام بدید یا با من تماس بگیرید تا بیشتر گفتگو کنیم.

می توانید از نظردهندگان درخواست کنید مجدد ثبت نظر کنند تا جایگزین نظر قبلی شود (به خاطر داشته باشید که جدیدترین نظرها در بالای پروفایل شما ظاهر می شوند).

پاسخ به سوال
۱۶:۴۲ ۱۴۰۳/۱۲/۲۹
سلام من از وکیلی پرسیدم در این رابطه که ایشان گفت مهریه در هیچ صورتی به این عنوان عدم پرداخت وجود ندارد اما در زمان تغییر دین زن براساس قانون شخصی که تغییر دین میدهد حکمش به مانند مرده است.پس بر این اساس نه مهریه نه ارثی از مسلمان به او تعلق نمیگیرد وتنها ورثه آن زن میتواند مهریه را از آن مرد مطالبه کند
سلام در قسمت پیامرسان پیامک دهید

در برابر نظرات منفی چه کاری می توان کرد؟

صرفا کاربرانی امکان ارسال نظر در مورد وکیل دارند که در سامانه وکیلجو ثبت نام کرده و پاسخ یا خدمت حقوقی از وکیل خرید کرده باشند.

پس از ارسال نظر توسط کاربران محتوای نظر توسط بازبین وکیلجو بررسی شده و از انتشار هرزنامه ها جلوگیری می شود.

به ازای هر نظر دریافتی از سوی کاربران امکان پاسخ وکیل به کاربر در زیر همان نظر وجود دارد.

موثرترین پاسخ به نظرات منفی می تواند یک پاسخ ساده باشد. که حکایت از حرفه ای بودن شما، علاقه مندی شما به دریافت نظرات کاربران و ظرفیت بالای نقدپذیری در شما دارد و نشانه حسن خلق و پیامی مثبت به مشتریان بالقوه خواهد بود.

ه جای بحث در مورد محتوای چیزی که نظردهنده نوشته است، چیزی شبیه این پاسخ را امتحان کنید: "متأسفم که به اندازه کافی کمک کننده نبود. لطفا به من پیام بدید یا با من تماس بگیرید تا بیشتر گفتگو کنیم.

می توانید از نظردهندگان درخواست کنید مجدد ثبت نظر کنند تا جایگزین نظر قبلی شود (به خاطر داشته باشید که جدیدترین نظرها در بالای پروفایل شما ظاهر می شوند).

پاسخ به سوال
۷:۳۱ ۱۴۰۳/۱۲/۲۷
بله
🌹

در برابر نظرات منفی چه کاری می توان کرد؟

صرفا کاربرانی امکان ارسال نظر در مورد وکیل دارند که در سامانه وکیلجو ثبت نام کرده و پاسخ یا خدمت حقوقی از وکیل خرید کرده باشند.

پس از ارسال نظر توسط کاربران محتوای نظر توسط بازبین وکیلجو بررسی شده و از انتشار هرزنامه ها جلوگیری می شود.

به ازای هر نظر دریافتی از سوی کاربران امکان پاسخ وکیل به کاربر در زیر همان نظر وجود دارد.

موثرترین پاسخ به نظرات منفی می تواند یک پاسخ ساده باشد. که حکایت از حرفه ای بودن شما، علاقه مندی شما به دریافت نظرات کاربران و ظرفیت بالای نقدپذیری در شما دارد و نشانه حسن خلق و پیامی مثبت به مشتریان بالقوه خواهد بود.

ه جای بحث در مورد محتوای چیزی که نظردهنده نوشته است، چیزی شبیه این پاسخ را امتحان کنید: "متأسفم که به اندازه کافی کمک کننده نبود. لطفا به من پیام بدید یا با من تماس بگیرید تا بیشتر گفتگو کنیم.

می توانید از نظردهندگان درخواست کنید مجدد ثبت نظر کنند تا جایگزین نظر قبلی شود (به خاطر داشته باشید که جدیدترین نظرها در بالای پروفایل شما ظاهر می شوند).

دیدن نظرات بیشتر
هزینه

هزینه مشاوره تلفنی: ۲۹۰۰۰۰ تومان

توصیه وکلا